Irodai asszisztens munkakörben álláslehetőség Százhalombattán


Százhalombattai telephelyen működő, energetikával foglalkozó vállalat azonnali belépéssel, irodai asszisztens munkakörbe, heti 40 órásmunkarendben munkatársat keres.

Feladatok

  • postai küldemények fogadása és feladása, telefonhívások és dokumentumok fogadása;
  • találkozók szervezése és közreműködés a határidőnaplók vezetésében;
  • levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése;
  • elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, gépelés, fénymásolás, szkennelés, iktatás és archiválás),
  • mindennapi feladatok ellátása

Elvárások

  • legalább 3 éves szakmai tapasztalat,
  • Microsoft Office kiemelten Word, Outlook, valamint a Microsoft Teams alkalmazások alapos ismerete;
  • hatósági erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

Amit kínálunk

Munkabér:

  • megegyezés szerint.

 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Szakközépiskola

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!